• سه شنبه ١٨ مهر ١٤٠٢-١٣:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٦٢٩
نجفی در واکنش به گزارش پلیس راهور:6-182

تکالیف قانون هوای پاک باید اجرایی شود

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به مشکلات و خطرات ناشی از آلودگی خودروها بر ضرورت اجرایی شدن تکالیف قانون هوای پاک تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش رئیس پلیس راهور تهران در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورا، ضمن تبریک هفته فراجا با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی در مناطق مختلف تهران که از سوی مردم اعلام می‌شود؛ خودروهایی است که در مکان‌های مختلف برای مدت طولانی متوقف شده‌اند؛ گفت: در محلات شاهد هستیم این خودروها برای مدت طولانی متوقف شده‌اند و به محلی برای بزه و ایجاد آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند. لذا باید تدبیر مناسبی برای آنها صورت بگیرد.
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: موضوع دیگر بحث معاینه فنی خودروهاست که از دو جنبه حادثه ساز بودن خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین آلایندگی آنها باید مورد توجه قرار گیرند. این خودروها در بحث آلودگی که ایجاد می‌کنند به عنوان یک دغدغه قلمداد می‌شوند. آمار مرگ و میر در این حوزه بالاست؛ اما آمار خاموش است. چرا که پس از چند سال ریه فرد را مبتلا می‌کنند و عوارض آن بروز و ظهور پیدا می‌کند
نجفی با تأکید بر اینکه تکالیف قانون هوای پاک باید اجرایی شود؛ تصریح کرد: امروز در کل دنیا به مبحث فرهنگسازی توجه ویژه صورت می گیرد و باید از سنین پایه و مدارس ابتدایی این اقدام را آغاز کرد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: